Vés al contingut

L’advocat de Puigdemont diu a ‘L’Echo’ que ‘Espanya vulnera els drets humans’


Paul Bekaert assegura que ‘quan es tracta d’autonomia i minories, Madrid empresona la gent’.[…][…] (racocatala.cat)


Descobriu-ne més des de LESCRONIQUES.COM

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Deixa un comentari