Vés al contingut

Muere Koko, la gorila que aprendió a usar la lengua de signos


Koko, una gorila que aprendió a usar la lengua de signos para comunicarse con las personas.[…][…] (larazon.es)


Descobriu-ne més des de LESCRONIQUES.COM

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Deixa un comentari