Vés al contingut

Torra reivindica una ‘república de tots’ en què tothom gaudeixi de ‘plenitud de drets’


El candidat a la presidència de la Generalitat, Quim Torra, ha reivindicat en la segona sessió del debat.[…][…] (racocatala.cat)


Descobriu-ne més des de LESCRONIQUES.COM

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Deixa un comentari