Vés al contingut

L’autor del ‘Guernica de l’1-O’: ‘M’agradaria fer un gran mural a la plaça de Catalunya’


El pintor ‘autodidacta’ Antonio Marcos Ripoll s’ha mostrat sorprès per la repercussió del quadre.[…][…] (racocatala.cat)


Descobriu-ne més des de LESCRONIQUES.COM

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Deixa un comentari