Vés al contingut

Gabriel justifica l’exili per denunciar ‘la vulneració de drets civils i polítics’ a Catalunya


L’exdiputada de la CUP que ‘si la UE tanca els ulls’ a la situació catalana ‘està obrint les portes.[…][…] (racocatala.cat)


Descobriu-ne més des de LESCRONIQUES.COM

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Deixa un comentari