Vés al contingut

Josep Lluis Cleries: “No quiero que se cierre la FESOCA”

El conseller de Benestar Social, Josep Lluís Cleries como Fortuny han manifestado que la FESOCA “ha hecho los deberes” refiriéndose a las difíciles medidas que se han tenido que tomar (recorte de un 17% del presupuesto).[…][…] (Comunicado FESOCA)


Descobriu-ne més des de LESCRONIQUES.COM

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Deixa un comentari