Vés al contingut

La CNSE alerta sobre la violència digital que pateixen les dones joves sordes

somospacientes.com

7450
Les noves tecnologies han obert espais de comunicació i participació, però també s’han convertit en eines per exercir control, abús i violència. Així ho ha denunciat la Confederació Estatal de Persones Sordes (CNSE), que ha alertat sobre l’impacte específic que aquestes pràctiques tenen en les dones joves sordes.

L’entitat va abordar aquesta problemàtica en el seminari en línia No és broma, és violència, una trobada en què van participar responsables de la Comissió de Joventut Sorda i expertes en polítiques d’igualtat de gènere de l’organització.

Durant la sessió es va analitzar com les dinàmiques tradicionals de violència masclista es traslladen a l’entorn digital, adoptant noves formes però mantenint els mateixos patrons de desigualtat. Entre les conductes detectades hi ha el cibercontrol a través del telèfon mòbil, l’exigència de contrasenyes, la geolocalització permanent, l’enviament insistent de missatges, el ciberassetjament, la sextorsió o la difusió no consentida d’imatges íntimes…[…] (somospacientes.com)

Descobriu-ne més des de LESCRONIQUES.COM

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.