Vés al contingut

Terrassa commemora el Dia de la Llengua de Signes Catalana

terrassadigital.cat

7244
L’Ajuntament ha commemorat dimarts el Dia de la Llengua de Signes Catalana (LSC).  I ho ha fet amb un acte institucional a l’atri del consistori. L’acte, organitzat pel Servei de Capacitats Diverses, ha comptat amb la col·laboració de l’Associació de Persones Sordes de Terrassa (APESOTE) i de l’Associació de Premsa de la Comunitat Sorda, Les Cròniques.

La regidora de Capacitats Diverses i Accessibilitat, Meritxell Lluís, ha participat representant el consistori en una jornada que ha posat en valor el reconeixement oficial de la LSC com a llengua pròpia de Catalunya. També s’ha defensat aquesta llengua com a eina fonamental per a la inclusió i l’expressió cultural de la comunitat sorda. Un acte que mostra compromís municipal amb els drets lingüístics de les persones sordes, l’accessibilitat universal…[…] (terrassadigital.cat)

Descobriu-ne més des de LESCRONIQUES.COM

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Deixa un comentari