Vés al contingut

“Justificar-ho tot constantment”: la queixa dels metges amb sordesa davant el Ministeri de Sanitat

20minutos.es

7398
europapress.es

Metges amb sordesa que opten aquest dissabte a una de les places de Formació Sanitària Especialitzada denuncien les barreres amb què s’enfronten tant en l’examen d’accés al MIR, com posteriorment en l’exercici de la seva activitat professional.

Segons expliquen dos metges amb discapacitat auditiva, voluntaris de la Confederació Espanyola de Famílies de Persones Sordes (FIAPAS), malgrat l’existència d’adaptacions en aquestes proves, persisteixen alguns obstacles que dificulten un accés equitatiu. Un exemple és l’obligació de realitzar la prova en una seu del Ministeri de Sanitat a Madrid, malgrat residir en una altra ciutat.

Una de les aspirants de l’examen MIR d’aquest dissabte lamenta que, a pocs dies de la prova, encara desconeixia amb certesa quines adaptacions se li aplicarien finalment i els detalls organitzatius vinculats a l’examen. Aquesta manca d’informació ha incrementat l’estrès que ja té, de per si, qualsevol altre candidat.

Precisament dijous passat, Sanitat va publicar les instruccions per als aspirants a places de formació sanitària especialitzada per a les titulacions de Medicina, Farmàcia, Infermeria i els àmbits de la Psicologia, la Química, la Biologia i la Física…[…] (20minutos.es)


Descobriu-ne més des de LESCRONIQUES.COM

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.