Vés al contingut

La Junta d’Extremadura ampliarà la jornada laboral dels auxiliars educatius i intèrprets de llengua de signes

regiondigital.com

7288
europapress.es

El Consell de Govern d’Extremadura ha aprovat un decret que ampliarà la jornada laboral dels Auxiliars Tècnics Educatius (ATE-Cuidadors) i dels intèrprets de llengua de signes als centres escolars extremenys fins al 90% en el curs 2025-26.

Segons Manzano Silva, a partir del pròxim curs escolar, la jornada s’elevarà al 90% i arribarà al 100% en el següent. Amb aquesta mesura, es respon a una demanda d’aquests professionals i es millora l’atenció a l’alumnat amb necessitats especials.

Així mateix, ha informat que aquest pròxim curs es crearan 43 llocs de treball d’ATE-Cuidador i tres d’intèrprets de llengua de signes. Així, la plantilla arribarà a 401 ATE i a 35 intèrprets…[…] (regiondigital.com)


Descobriu-ne més des de LESCRONIQUES.COM

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.