Vés al contingut

Proposta de Vox per la interpretació en llengua de signes a Oviedo

Europa Press / msn.com

7284
Europa Press / msn.com

Vox va proposar l’octubre de 2024 implementar un servei d’interpretació en Llengua de Signes Espanyola (LSE) als plens i actes de l’Ajuntament, així com eines digitals de videointerpretació en els serveis municipals.

González Roqué recorda que la resposta de l’equip de govern del PP va ser votar-hi en contra, amb l’argument que Oviedo ja era un “referent en accessibilitat” i que, si ho sol·licitaven usuaris amb deficiències auditives, tenien a disposició intèrprets de llengua de signes oferts per diferents associacions.

La regidora de Vox Oviedo considera que això “dista molt de ser un referent en accessibilitat”, ja que, tot i el que afirma l’equip de govern, les pròpies associacions asseguren que s’està incomplint el que determina la llei…[…] (msn.com)


Descobriu-ne més des de LESCRONIQUES.COM

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.