Vés al contingut

Docents es formen en llengua de senyes colombiana per enfortir la les aules

Charle Zapata Zapata / medellin.gov.co

7242
Com a part de la Política Pública per a la Inclusió de les Persones amb Discapacitat a Medellín, 60 docents de la comuna Popular van participar en un taller de 10 hores de llengua de signes colombiana, desenvolupat per la Unitat d’Atenció Integral (UAI).

La formació, que es va dur a terme a la Institució Educativa La Candelaria, va comptar amb representants d’institucions oficials, de cobertura i privades, els quals van assistir de manera voluntària en el seu temps lliure. En finalitzar, van rebre la seva corresponent certificació.

“Per a la Secretaria d’Educació és molt important avançar en el tema de l’educació inclusiva. Aquesta vegada els parlarem d’una formació on més de 60 mestres van participar en el tema de la llengua de signes. Això permet que hi hagi una millor comunicació i comprensió dels conceptes a l’interior de l’aula. Recordeu, mestres, la llengua de signes és una altra necessitat més per fer que l’aula sigui un bon lloc”, va explicar el sotssecretari de la Prestació del Servei Educatiu, Jorge Iván Ríos…[…] (medellin.gov.co)

Descobriu-ne més des de LESCRONIQUES.COM

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.